Miami Beach

19 augustus 2016 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Hallo Allemaal!

We zitten nu op de luchthaven van Miami te wachten op onze vlucht (via Atlanta) naar Schiphol.

Vanmorgen vroeg moeten opstaan om de huurauto in te leveren en nog even rustig te kunnen ontbijten.

Onze laatste dagen waren heerlijk relaxed. Weinig foto’s dan ook om toe te voegen. De meeste tijd hebben we doorgebracht bij het zwembad of op het strand. Het hotel was top! Stond aan Collins avenue, de belangrijkste hotemetoten straat van South Beach. Als we even een stukje gingen lopen of iets eten dan was het dan ook volop kijken (en luisteren) naar de voorbij razende Lamborghini’s, Ferrari’s en Corvette’s.

De CSI bruggetjes met de gigantische huizen (veelal met prive JACHT!) in de Venetian wijk hebben we ook nog even bekeken, maar helaas niets binnen budget kunnen vinden.

Bedankt dat jullie ons weer gevolgd hebben. De vele reacties doen ons altijd goed.

We hebben weer een fantastische reis gehad en zijn nog steeds welkom bij de auto verhuurmaatschappij….

Veel liefs en tot de volgende reis!

Armin, Angelique en Elise

Wisten jullie dat:

• We dit keer geen schade aan de huurauto’s hebben toegebracht
  • We 2161 foto’s hebben gemaakt
  • We ruim 4000 km hebben gereden
  • De benzine slechts 53 eurocent per liter kost
  • Ar bijna langer in de VS mocht blijven omdat hij werd aangehouden voor 30 Mijl te hard rijden…
  • Hij er eerlijk genoeg uitziet om er vanaf te komen met een waarschuwing
  • We daarna niet meer te snel hebben gereden
  • We het walvissen kijken echt onvergetelijk vinden
  • Het echt heet is in Florida
  • De 98% luchtvochtigheid eigenlijk erger is
  • De Niagarawatervallen worden gemanaged! Deze namelijk ’s nachts minder water krijgen, dit wordt verzameld in een bekken om overdag meer water toe te voeren voor de toeristen!

1. Don:
    19 augustus 2016
    Wahhhahhhaa...30mph te hard rijden he Armin...ik weet zeker dat je mijn advies van "Yes Sir" & "No Sir" heb gebruikt.
    Bedankt dat ik jullie reis door The Promised Land mag volgen...Ik wens jullie een goede reis terug naar huis
  2. Sonja:
    19 augustus 2016
    Gelukkig alles goed gegaan en nu veilig naar huis komen.
  3. Pascal:
    19 augustus 2016
    Slechts 30 mile te hard? Ik neem aan dat je nog aan het versnellen was?
  4. Guy Kerkhofs:
    19 augustus 2016
    30mph te snel, waarom rij je de laatste tijd zo traag?
    Je hebt wel een reputatie hoog te houden he' vriend!!!
    In ieder geval een behouden thuiskomst en tot snel!

guy
  5. Ria:
    19 augustus 2016
    Bedankt voor het mee mogen genieten van jullie leuke verslagen en de prachtige foto's. Op naar de volgende reis.
  6. Marjet:
    19 augustus 2016
    Het was weer een genot om mee te reizen met jullie. Bij die snelheidsovertreding zeker onschuldig gekeken?

Goede en veilige thuisreis .Liefs voor jullie xxx
  7. Stephanie:
    20 augustus 2016
    Het was heerlijk om met jullie mee te lezen! Voor ons ook weer ff terug de tijd in. Ook niet verkeerd als je wat langer mag blijven al denk ik niet dat het 5 sterren zal zijn;-). We wensen jullie een veilige en rustige terugreis.
  8. Mascha:
    25 augustus 2016
    Net alle verhalen (nog) een keer gelezen! Wat een fantastische reis weer. En leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen tijdens jullie belevenissen.
    xxx